maandag 26 februari 2007

Ingezonden mededeling

Hoi,

Mag ik even jullie aandacht. Als dat niet teveel gevraagd is tenminste. Scroll voor de lol eens even een stukje naar beneden. Wat een familieman hè, die jelle van hupsefluts tot huppelakee? Vinden jullie ook niet? Allemaal grappige stukjes over zijn kinderen. Nou ja, kinderen?... kind!...
Want, het kan aan mij liggen, maar ik vind het wel erg vaak gaan over 'De GZ'. Elke klapscheet wordt tot bovenaardse proporties opgeblazen. Wat een leuk kind. Nou geef mij maar een teiltje. Of een slabbetje. Wat een schaamteloos stuk mooi weer spelen zeg. Zo fantastisch is ze helemaal niet. En ik kan het weten want ik zit er elke dag in. Kinderachtig gezeur aan tafel, treuzelen, door je heen praten en altijd alles op dat doordringende toontje... En dat noemt zich kleuter. Puh...
Morgen is ze jarig. Ik denk dat ik wacht tot we een kamer met volk hebben en er dan alles in zeven kleuren onderschijt.

P.S. Het is Anne-Grethe, niet Annegete

Geen opmerkingen: