maandag 10 mei 2010

Rocksterren

Ooit waren we rocksterren. Heel plaatselijk weliswaar. En ook niet zo bekend, maar toch. We bliezen de buren van onze oefenruimten richting de rand van een zenuwinzinking en oh, oh, oh wat hadden we een lol. Het begon allemaal met MARS 85-100, ergens in 1992. Het eindigde tien jaar later met Timber. Van die eerste band bestaat nog een demo, met die laatste groep namen we nooit wat op. Wat was ik daarom blij dat broer Jan Willem in zijn uppie twee nummers uit die tijd heeft 'gererecorded'. Ik kreeg ze voor mijn verjaardag en heb ze inmiddels prijsgegeven aan het www. Luister naar Wanna Walk en Grindbak. De (originele) composities zijn van mij en de gehele uitvoering (zang, 2de stem, gitaar, bas, drums) van JW. De beelden slaan trouwens nergens op, maar je mag er van mijn part best diepere betekenissen in zien, net als in de teksten. Heel soms dagdroom ik dat we nog steeds rocksterren zijn en dat we dan klinken als dit.

Geen opmerkingen: