donderdag 12 november 2009

Dagboek van een Rover Tourer

Maandagavond zou Jelle me naar Nijmegen rijden, maar die was ziek en dus kroop Nelly achter mijn stuur. Ook goed dacht ik nog. Ze zette me in een kille parkeergarage neer en net toen ik me klaar wilde maken voor de nacht, dook ze weer op, met haar vriendin en die stak gemeen een sleutel in mijn slot. Help! Iedereen weet toch dat ik daar finaal kramp van in mijn startonderbreker krijg. Er moest met spoed een ANWB-dokter bij komen en die oordeelde dat opname gewenst was. Ik werd gestald in Wijchen. Sowieso al geen pretje, maar het stak me nog het meest toen ik Nelly de woorden 'ouwe bak' hoorde gebruiken. Okee, ik heb schade rechtsvoor, maar wie heeft dat op haar geweten... Affijn, gisteren werd ik per ambulance thuis afgeleverd. Gelukkig werkte de afstandsbediening nog en schoot mijn boordcomputer in één keer uit de stress. Oh, oh, oh, wat waren ze toen weer blij met hun ouwe bak.

Geen opmerkingen: