woensdag 5 augustus 2009

Slaap zacht lief wild zwijn

Onze meiden droomden vannacht van prinsessen en paleizen. Dat kon ook niet anders, want gisteren hadden ze met pake en beppe een prachtige (prinsessen)- dag op Het Loo. Zelf had ik vannacht andere ervaringen. Vroeg, heel vroeg in de ochtend werd ik wakker en vroeg ik mezelf plotseling af wie ook alweer de trainer van Urk 1 was voor de periode Henk Nieuwenhuis en na Hennie Spijkerman. Vraag me alsjeblieft niet waarom, maar plotseling was dit een zeer belangrijke vraag, die me tot de wekker bleef kwellen. Ik kon beredeneren dat het om een gat van vier jaar ging, de periode waarin Urk 1 voor het laatst kampioen werd. Maar ik kwam er niet op. Voor wat betreft de nachten van komende donderdag tot en met maandag verwacht ik dat Nelly en ik als roosjes zullen slapen. We gaan fietsen op de Veluwe. Lekker in de vrije natuur kan het toch niet anders dan dat de slaap je als een fluwelen deken overdekt en meevoert naar onvermoede provincies van Dromenland. Wel hopen natuurlijk dat de broeder op deze foto dan ook slaapt en wel in zijn eigen bedje.
Oh ja, die trainer? Jan ten Hage vanzelf. Hoe kon ik 'm vergeten.

1 opmerking:

André de Vries | Urker zei

Jelle toch!!!!
Hoe vaak heb je die kerel niet voor je neus gehad in de goede oude tijd???
Moat Jan!