zaterdag 17 oktober 2009

Super(wo)man

Mijn ideale zaterdag: geen verplichtingen en de meiden om me heen. Vorige week was zo'n topdag. Nelly moest een ochtendje soppen in de kerk en dat gaf mij de gelegenheid om mijn nakomelingen los te laten in de Lelystadse Ballorig en te trakteren op een voedzame lunch. Topdag! Deze zaterdag moest Nelly niet soppen maar shoppen en had ik de oppas over Anne-Grethe en Michal. Opnieuw een leuke ochtend, die zonder noemenswaardige strubbelingen verliep. En ook belangrijk: de woonkamer verkeerde nog in min of meer dezelfde staat als waarin Nelly die achtergelaten had. Ook de kleding van de kinderen was nog toonbaar. Eerlijk gezegd was ik er best een beetje trots op dat ik de chaos de baas was gebleven. Maar in blessuretijd ging het alsnog mis. Terwijl ik de voordeur opendeed voor Nelly en Noëlle, vermomde Michal zich in de schuur, met behulp van een marker als (naar eigen zeggen) Superman (zie foto).

Geen opmerkingen: