dinsdag 8 december 2009

Mannendingetje

Zo gek als ik tegenwoordig ben van internetscha- ken, zo verslingerd was ik een paar jaar geleden aan Flight Simulator. Nelly begreep er niets van. Trouwens, ik ken weinig vrouwen die er het nut van inzien om in een nepcockpit zogenaamd van een virtueel Schiphol op te stijgen om als het ware naar, laten we zeggen, Hong Kong te vliegen. Onder mijn schedeldak werden ondertussen onvermoede plezierstofjes aangemaakt. Vorige week ontdekte ik per ongeluk deze site. Kun je live zien wat er opstijgt of landt op Schiphol. Of wat er over Urk of Nagele vliegt. En waar die mensen heen gaan. Of vandaan komen. Bij de mannen die ik tot nog toe over deze site tipte, stroomde het water spontaan over de kin. Vrouwen gingen op slag glazig kijken. Nee dan dit.

Geen opmerkingen: