donderdag 22 november 2007

Schrik

Schrikken vanochtend toen ik De Stentor opensloeg. Schrikken van mijn eigen hoofd. Nou ja, helemaal schrikken was het eerlijk gezegd niet. Stentor-journalist en vak-idioot/genoot Gerald Meijer had me gisteren na lezing van het winnende verhaal al uitgebreid gemaild. Hij meende zelfs onvolkomenheden te zien in de route die het fastfood in mijn verhaal aflegt. Ik heb een praktijkproef voorgesteld. Maar dat durfde hij weer niet aan. Tja, dan blijkt hoe grote mannen ineens heel klein kunnen zijn.

2 opmerkingen:

J@nny zei

Hoi Jelle,

Via via kwam ik terecht op je blogspot. Wat een leuke columns zeg!
Ik was eigenlijk wel benieuwd naar je "winnende" verhaal.
Staat dat ook op je blog te lezen ergens en zoja, waar?

groeten,
J@nny.

J@nny zei

Hoi Jelle,

Bedankt voor het linkje naar je winnende verhaal.
Ik heb er "smakelijk" om moeten lachen! Heel leuk geschreven, je ziet het zo gebeuren...

Groeten,
J@nny.