dinsdag 14 april 2009

Stinkende smulpaap

De afgelopen dagen heb ik mijn 33ste verjaardag gevierd. Erg gezellig allemaal, maar het gaf me wel even te denken. Bij verjaardagen horen namelijk cadeaus en die vertellen erg veel over hoe mensen je zien. Starend naar de oogst van dit jaar kan ik niet anders concluderen dat mijn familie en vrienden mij een wijn lurkende smulpaap vinden die nodig eens onder de douche moet. De boekenbonnen laat ik bij deze conclusie maar even buiten beschouwing, want daar had ik zelf om gevraagd. Dat zegt dus meer over hoe ik wil dat anderen mij zien: de belezen bibliofiel. Van Nelly heb ik trouwens een fietsendrager gekregen. Ook al op eigen verzoek. Nu kan ik ook eens lekker buiten de polder fietsen. De foto bij dit stukje spoort trouwens niet met de inhoud. Dat klopt. Ik zocht gewoon een gelegenheid om twee van mijn mooie meiden te laten zien.

Geen opmerkingen: