maandag 22 juni 2009

Papadag

Een cocktailshaker kreeg ik. En een extra fijnmazige grillplaat voor op de bbq. En nog een mooie elektrische antiaanbakpan. Leuk hoor, maar dat was niet de reden waarom ik gisterochtend diepgelukkig de slaap uit mijn ogen wreef. Het was papadag. Anne-Grethe had op de peuterschool een fotolijstje gemaakt met een biggetje en een koetje en ze zong er de aangepaste versie van het mamadagliedje bij. Noëlle had een grote kleurplaat helemaal (en netjes) ingekleurd, een brief en nog iets kunstzinnigs. Michal schonk me een lieve blik. Vervolgens ging het in een blije optocht naar beneden. Het uitgebreide Engels ontbijt dat daar wachtte kan ook iets met die blijdschap te maken hebben, maar ik hield mezelf lekker voor dat ze zo blij waren omdat ze een lieve papa hebben. En een trotse papa!!!!!

Geen opmerkingen: