maandag 17 januari 2011

Modelkinderen

Eigenlijk hou ik niet zo van fratsen in de kerk. Geef mij maar een stevige preek en psalmen in de oude berijming. Begrijpelijk dus dat mijn gereformeerde wenkbrauwen zich even fronsten toen ik werd gevraagd om tijdens de gezinsdienst van afgelopen zondag mee te lopen in de modeshow. Die uitnodiging hadden we te danken aan het kennelijk zeer modieuze voorkomen van onze drie meiden. Zelf kwam ik pas in beeld toen een zeker iemand onder geen beding het podium (waar ze ooit schitterde als Maria) op wilde. Dus daar stond ik gisterochtend in mijn hippe blouse. De meiden hadden de zenuwen keurig onder controle en stonden stralend rond te draaien in hun mooiste jurkjes. En dus vond ik het stiekem toch wel leuk. Een eer zelfs, om de catwalk te mogen delen met zulke topmodellen! Meer foto's (onder anderen van zwager, neefjes en nichtje) op de site van onze kerk. klik op foto's en dan op het mapje Gezinsdienst.

Geen opmerkingen: