zaterdag 15 januari 2011

Papier hier

Sinds een klein jaar heb ik een zaterdag- abonnement op NRC Handelsblad. Pure weelde! Het bespaart me een wekelijkse zoektocht naar een niet-uitverkocht, wel-op-tijd-geleverd en niet-incompleet exemplaar van mijn lijfblad. Tussen 10 en 11 uur ploft de dikke krant op de mat. Mooi op tijd voor de koffie. Ik lees de voorpagina, blader het magazine door en ga dan even goed zitten voor de schaakrubriek. Op zondagochtend is de opiniebijlage aan de beurt en tussen de bedrijven door worstel ik met het cryptogram. Alleen het wetenschapkatern geloof ik wel. Heerlijk is dat, zo'n vaste weekendvriend. Sinds kort wordt het redactie-exemplaar van De Stentor ook bij me bezorgd en onlangs heb ik in een onbewaakt ogenblik een gratis proefabonnement op het Reformatorisch Dagblad genomen. Dat resulteerde vanochtend in dit pak papier. Er wacht mij een zware taak.

Geen opmerkingen: