vrijdag 29 februari 2008

Dingetje

Het is op deze plek al vaker gememoreerd: grote zus heeft haar PR meestal prima voor elkaar en staat dus bijzonder vaak in de aandacht. Deze week was het ook weer bingo. Maar eerlijk is eerlijk, je wordt niet elke week zes. Toch verdienen haar twee zusjes zeker ook aandacht. Zo levert Anne-Grethe tegenwoordig zelfs 'nummer 2-boodschappen' af in haar potje en eet Michal volop brood. En net als je jezelf voorneemt om dáár dan eens een stukje over te schrijven, staat Noëlle 's ochtends aan je bed. 'Kijk', zei ze. 'Dit zat in mijn poeper.' Nelly en ik schrikken wakker en turen slaapdronken naar haar uitgestrekte handje. Het is zo'n plastic dingetje waarmee prijskaartjes aan kleren worden vastgemaakt. Net als ik wil zeggen dat ze er gauw richting toilet mee moet gaan, laat ze het poeperdingetje aan mijn kant in bed vallen. Weblogmateriaal, denk ik, daar is niet onderuit te komen.

Geen opmerkingen: