maandag 3 oktober 2011

Bijzonder drietal

Vijf seconden nadat vanochtend om 5 uur de wekkerhaan van mijn telefoon kraaide, stond het linker meisje op deze foto voor mijn neus. Jurkje en schone onderbroek in haar handen. Ze was helemaal van slag toen ik zei dat ze weer naar bed moest. En hoe moest dat nou als ik naar mijn werk vertrok en de haan met mij meeging in de telefoon? De rechter dame onderging gisteren een intensieve training onderwater zwemmen. Ze kan het, laat daar geen twijfel over bestaan. Met gemak zwom ze een meter of drie, vier onder water. Maar of ze het oog in oog met HET GAT ook kan, is natuurlijk vers twee. Vanavond zullen we het meemaken. De middelste demonstreert op deze foto een sterk staaltje bemiddeling. Want, laten we wel wezen, het is geen eenvoudige klus om met z'n drieën één zak koekkruimels leeg te eten.

Geen opmerkingen: